Pluggnatt <3

Som vanligt så sparas nätterna till plugg inför tentan.
Känns skitkul! Typ.

Speciellt när jag sitter hemma och är superduperproppmätt och har druckit cola. Jag dricker annars inte cola. Inte alls.

Har 8 kapitel att läsa igenom helst några ggr innan tentan. Well.. i alla fall en gång tänker jag plöja igenom dem! Det. Ska. Bara. Gå.!

Kommer belöna mig efter varje kapitel med något avsnitt från någon av de serierna som jag följer. Har några att ta igen på since jag inte kollat på ett enda avsnitt sen Jönköpings-resan... hehe. Kaos.

Nu borde jag dock sätta fart ordentligt med plugget. Medan energin finns där (den kommer ju försvinna när jag väl börjar läsa känner jag på mig...).
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: