Nu kör vi.

Den senaste veckan, eller vafan, ända sen jag kom hem så har jag sovit uruselt i min säng. Känns verkligen hemskt. Att inte sova bra på en vecka lämnar sina spår under ögonen om vi säger så....
Okej jag har ont, jag börjar nog bli sjuk, och jag går nu på penicillin (en historia för sig), men hoppas verkligen att det vänder nu. Vill ju sova!

Idag har jag dock haft full rulle, så stort engagemang i allt förutom mina egna studier. bättring! Ska bara fixa lite till här på expen, sen åka och handla vin och lite annat, sen hem och plugga (vila lite också kanske). Sen ska jag dricka det där vinet. Den ni. Det lär behövas....
Ikväll kommer A hem till mig, vi ska prata. Och dricka vin. Och förhoppningsvis glömmer jag bort att jag mår riktigt kasst egentligen?

Nu längtar jag till imorgon kväll då jag ska på möte, sen fredag har jag möte, sen lördag utbildning hela dagen och efter det grillning i stora lass (dresscode: ovven <3), söndag nitendo64 med mariocart med C och S. Sen NOLLNING!

ni kan ju inte räkna med att jag är så värt social på 2 veckor framåt iaf..

Så förutom alla möten och nollningen och skolstart som jag räknar ner till, så räknar jag ner till tatueringstiden den 20 september. Woop. Det här ska bli en bra höst nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: