Cochleaimplantat

Har läst igenom materialet inför seminariumet imorgon.
Vi ska diskutera cochleaimplantat. (ett implantat som opereras in i bakom öronen på döva personer för att de ska få hörseln tillbaka för er som inte visste det).
Anyhow, blir så arg på just det 'problemet' som vi då ska diskutera om.

Hörselproblem står mig så nära om hjärtat, herregud, jag hörde ju inte ordentligt fram tills jag var 4-5?!
Har ju fortfarande kass hörsel....

Men alltså, nej, jag blir bara arg av att läsa vår frågeställning, problemet vi ska diskutera om. Nej, herregud. Allvarligt, det ligger för nära hjärtat för att jag ska kunna bete mig normalt.

Usch, imorgon lär bli ett intressant seminarium.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: