Tvättstugan och planering

Jag förstår inte hur jag tänkte när jag bokade in mig på ett tvättpass 9-12 idag å min lediga dag!
Förutom att det knappt finns andra tider såklart....helveteshus.

Anyhow!
Tvättar för fullt nere i tvättstugan, och ska börja städa mitt rum. Dammsuga, damma, torka, plocka iordning. Ja. Rubbet! :)
Försöker inbilla mig själv att det kommer göra min pluggmotivation bättre. Vi får väl se...

Vill helst av allt sova. Så ska tvätta klart, ta upp det på rummet (som då är färdigstädat) o sen sussa! Mohahaha! Ska dessutom jobba på puben ikväll till 00 om jag inte minns fel?
Innan dess sexmästerimöte.
Den här veckan är fan den mest intensiva jag haft på lääänge!

Puss nu ska jag plocka upp saker från golvet och dammsuga :)))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: