Storslagna planer

Jag hade såna storslagna planer för dagen. Jag skulle gymma, sen träna hundar, sen plugga, sen bara mysa på kvällen med min underbara sambo.
Jag har hittills tränat hundar och pluggat. Knät gör dessvärre ont så bör nog inte gymma hur mycket jag än vill det. Får se om jag kommer igång ännu mer med plugget, och om jag i såna fall tar gymmet imorgon. Vi får se.
 
Hur går uppsatsen då? Halva analysen är typ klar nu. Tänker skriva klart andra halvan och sen gå igenom all text så den passar min metod och kunna binda den till teorierna. Ja ni hör ju, rena rama spindelnätet att ta sig igenom innan jag kan kalla den "klar". Spontant har jag tröttnat på länsstyrelsernas arbete och vill bara kasta alla idéer åt fanders och istället fördjupa mig på mänskliga rättigheter. Vilka brister alla konventionsstater har i verkställandet av dem! Jag kanske är lite skadad av allt läsander och skrivande....
 
Imorgon har jag också ett ambitiöst schema att ta mig igenom! Först och främst ska D väcka mig på morgonen så jag kan ta mig iväg till gymmet, sen hem till hundarna och rasta dem grundligt. Strax innan kl10 ska jag hämta upp honom utanför jobbet och kör sen ut till Smedby. Det är nämligen besiktning av vår nya lägenhet imorgon! Ihh vad jag längtar! Vi ska se om vi får fota och mäta några väggar så vi löst kan planera möblering osv, sen såklart hoppas vi att lägenheten inte får allt för mycket nedslag så vi faktiskt kan flytta in när vi vill. Håll tummarna!
 
Nu är det bäst att jag fortsätter skriva. Sen hoppas jag att hällregnet utanför har ett lagomt uppehåll när det är dags för mig att cykla hem. Känns som att jag bor här på UB om vi säger så. Det jag längtar efter ikväll är en stor kopp te, eventuellt en bra bok att läsa eller en film i soffan med D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: