Effektiv söndag

Åh vad glad jag blev idag när det verkligen är söndag. Sa att det var söndag hela dagen igår och typ i fredags med? Hehe. Men sista dagen på veckan. Plugg, träning och mys står på schemat. Mest plugg iofs...
 
Jäklar vad effektiv jag varit idag. Och klockan är bara (nästan) tolv!
Vaknade pigg som en mört 6:15, upp och ut med hundarna. Frukost. Packa grejer. Kom till klubben strax efter 8. Tränade slalom fantastiskt bra med båda hundarna fram till typ 10. Sen hem. Duscha och greja. Kolla igenom bilderna som Sambon tog under träningen med sin nyinköpta systemkamera (fina!). Packa grejer till UB. Nu, på UB.
Jovars, ni då? ;)
 
Så sjukt kul hur lätt Mira uppfattar vad hon ska göra. Gäller bara att hon fattar första gången som jag säger det. Vi får inte fler chanser än en på tävling liksom. Hmm. Glen fick träna lite hinderkommandon och slalom såklart. Åh så kul! Jag är så pepp på säsongen nu! AH! :D
 
Men nu måste jag koppla bort den fantastiska träningen med hundarna och fokusera på en analys i uppsatsen. Urk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: