Dagens special: superkrafter

Godmorgon mina solstrålar!
Jag var uppe innan tuppen idag igen. Har börjat bli en sorts standard eller nåt att jag vaknar klarvaken 6:30, kliver sen upp kl 7:00 då jag myst klart med hundarna. Nu är klockan strax nio och jag har hunnit med MASSVIS med grejer. Rätt imponerad över mig själv.
Har hunnit med att tvätta, vika lakan, bädda sängen, gå på promenix i 40min med hundarna, äta frukost och skrivit lite till på PMet.
 
idag har jag superkrafter.
Så för att dessa inte ska försvinna tänker jag, klockan 10, röra mig mot brukshundsklubben där hela agilitysektorn (ytterligare ett till frivilligt uppdrag, yaaay!) ska ta och göra iordning våra planer. Alltså ta ut hindrena och ställa iordning o sånt. Mucho trevligt. Efterråt blir det lite träning också, får se hur pigg Glen är på att springa, han har ju inte kört agility på evigheter till skillnad från Mira... hm.
 
Ni kanske undrar hur knäna mår?
De mår pissigt men om man har dubbla knästöd och linda så kan man faktiskt springa på det. Erfaren och allt sånt. Ger självfallet inte 100% när jag tränar agility fast jag skulle vilja, men 80% kanske... hehe. Men om jag bara ska ligga stilla i soffan kommer jag och Mira aldrig komma ut på tävlingsbanorna i år. Sådetså!
Efter agilityträningen är det hem för lunch som gäller, sen kommer M hit och vi ska färga hår och dricka vin. Frisörsalong Andersson ungefär.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: