Tillbaka!

Ni kanske undrar vad jag har sysselsatt mig med den den 8 oktober?
Well, för det första mår jag pissigt. Inte så konstigt när reumatismhelvetet är åt skogen och ALLT gör ont.
 
Sen kanske någon av er är nyfiken på vad den där "suprisen" var den 8/10? Jo vi hämtade hem en till familjemedlem! Nämligen en Border collie, då 10månader, som heter Glen!
Nu, x antal månader efterråt var det ett helt rätt beslut att ta över honom från C som inte kunde ha honom kvar. Vi stormtrivs och Mira tycker om honom.
Jag och hjärtat bor kvar i Kalmar, jag inne på min sista termin på skit-programmet. Men min examen ska jag ha ut! Punkt. Vi har funderat på att röra oss vidare från kalmar, övertalningsförsök om att röra oss mot Stockholm pågår,, men vi får se angående den biten.

Just nu sitter jag med examensuppgiften som jag hade på min distanskurs som jag läste i höstas. Fick tyvärr komplettering och den ska in ikväll 23:59 och jag har knappt börjat. Det här med framförhållning är inte min grej....

Annnars då? Läkarbesök i veckan. Möte med SYV. Jobbsök. Uppsats-ämnes-letande. Hundaktiverande. Kåren.
Det rullar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: