Swiss graduation

Energin har sakta men säkert börjat återvända till min kropp. Känner mig mer levande nu än för 2 veckor sedan, usch vad hemskt jag mådde då. Jag mår inte bra nu, långt ifrån, men bättre. Det är huvudsaken.
Har sån lust att julpynta här hemma. Tomtarna ligger i en hög i fotöljen as we speak, men det är bara för att jag inte orkat ställa ut dem. hmm. Och vill köpa julgardiner, men hittar inga både jag och D tycker om. Funderar på att köpa två olika par istället så han får ett han gillar i ett rum och jag i ett annat... haha.
 
Det är en timma kvar till bästis graduation i Schweiz. Jag skulle egentligen varit där men skolan krockar. Och med tanke på hur jag mår är det kanske lika bra att jag inte åkte. Så tråkigt bara... Men hennes skola är fantastisk och livestreamar hela ceremonin! Så jag kan sitta och fulgråta här hemma när hon får sitt diplom! Åh så stolt jag är!
 
Annars då? Ska få en hel del saker gjort idag, har en liten to-do-list som vanligt. Det rulllar på helt enkelt. Men får stoppa när kroppen säger ifrån. Är såna väderskiftningar ute så kroppen låser sig, knakar lite och sådär. Nothing unusual.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: