Saker och ting börjar komma på plats

Tjoho!
Personen som sitter här och skriver är allmänt lycklig på livet just nu. Tentan skriven (igår), Mira och jag har bondat asmycket hela veckan, kursintrot idag fick mig att brinna för kursen (alltså wow!) och allmänt pepp helt enkelt!

Sen håller min älskade sambo på att slipa och måla i köket. Snart är alltså vårt hemska, äckliga, förskräckliga kycklinggula kök borta. Fattar ni, puts väck! hehe! :D
Och imorgon eller var det söndag (?) så ska vi tapetsera köket, tihi!
 
Saker och ting börjar lösa sig (inte reumatismen dock...), och det känns bra. Fruktansvärt bra. Så hösten 2014: I'm ready for you!
 
Annars då? Lite negativ måste jag vara, fast ändå inte riktigt negativ faktiskt... Håll bara tummarna att allt går som det ska för oss, okej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: