EU valet 2014

Idag är en lång dag, för idag är det VALDAG!
Idag röstar Svenska folket (och större delen av EUs medlemsländer) till vilka som kommer sitta med där de kommande 5 åren.
Min röst hamnade på mitt älskade Moderaterna och ett personkryss på Fjellner. Jotack!
Ett EU där fokus ska ligga på öppenhet, kompetens och avgiftsfrihet!
 
Vet att många inte håller med mig om detta - but it's your loss. Not mine! (typ.)
 
Har suttit i 4h i vallokalen nu, at the moment är jag hemma och har 2h paus. Ska däremot snart röra mig tillbaka till vallokalen fast jag börjar vid 14, men ska äta min sallad som jag beställt och tat lugnt i solen.
Hjärtat och Mira har dragit över till Öland för dagen för att fira hans mamma på Mors dag. Jag sa grattis till mamma igår - misson accomplished!
 
Mjah. planen att plugga lite verkar inte slå igenom riktigt.... Men ska försöka läsa mina artiklar nu.
Toodluu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: