Rätta mig om jag har fel: problemlösning

Jag är bara så sjukt förvirrad just nu i hur människor tycker och tänker?
På något sätt lyckas jag ändå skriva klart gruppuppgiften och en power point presentation om den?
Galet.

Funderar på att ta tillbaka det föregående inlägget och publicera den när mötet väl är. Men ändå så vill jag inte det för det är min blogg, mina tankar och jag smutskastar ingen mer än vad jag gjort tidigare (och fått lära mig mina läxor av), utan jag lyfter de problemen när fel personer sitter på fel plats i en styrelse med fel eller ingen information om hur eller vad mötespraxis är.
Problem är till för att lösas, right? Då måste man få säga sitt om det, så vill folk fortsätta käfta emot och hata mig ->varsågoda att släppa problemen och låtsats som ingenting.
Men sån är inte jag.
Rätt ska vara rätt.

Nej nu tänker jag kolla på prison break. Stå ut med att morgondagen blir förjävlig av div anledningar och sedan bara fokusera på att det är mindre än 5 dagar kvar tills jag sitter i ett gemensamt hem med mitt hjärta och bara är lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: