Lilla Mirisen då <3

Det är något fel på Miris. Eller tja... en av hennes bröstvårtor är helt blå/röd och lite mer spänd än de andra hon har... Ska behandla med värme och se om det är för trånga mjölkgångar (inte för att hon är dräktig, de är aktiva hela tiden ändå så..) eller om det är något annat fel. Annars får det blir veterinärkontakt.
Uhh min bebis <3

Så hon och jag ska in i badrummet nu och raka lilla magen så matte ser bättre, sen lite värmebehandlig på det och se om det minskar något... Hon verkar i alla fall inte ha ont - det är huvudsaken!!! Rör inte en min när matte trycker och känner på henne...

En positiv sak med dagen är att Miris är gosig och värmer mina kalla händer, och att jag läst klart boken + tillhörande artikel så jag är fit for fight för gruppdiskussionen senare idag. Woopie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: