Mys!

Sorry för nedsaatt bloggning. Men har inte mått tipptopp de senaste dagarna, börjar tyvärr bli sjuk :(

Men igår var det Alla Hjärtans Dag och denna firades med min älskling och Mira här hemma. Planen var från början att äta god middag coh sen gå på bio, men så sugigt som Kalmar är så visades inte den filmen som vi ville se. Sämst.

Till middag blev det:
- Marinerad fläskfilé med mozzarella och basilika
- Hasselbackspotatis
- Hemmagjord rödvinssås
- Vinet "Passivito" som min gudfar rekommenderade (3300 på Systemet!).

Smakade mumma!! :D
 
Sen hade jag även handlat godis som vi mumsade i oss framför filmen "Safe Haven" som vi inte sett innan och den var riktigt bra! Woop. 
Dundermysig kväll och jag kunde inte haft en bättre alla hjärtans dag. SEn har vi sagt att vi ska köra en mer romantisk kväll (typ) efter flytten, gå ut och äta och bara vara ungefär. Längtar <3

Idag har D verkligen fått så extremt mycket kärlek av mig när han 1) tog ut Mira på morgonprommisen, 2) stängde av alarmet innan det ringde, 3) lät mig fortsätta sova tills jag vaknade. Aw <3 

Sen har vi såklart sett när dam-stafettlaget tog GULD!!!!! i OS i Sotji! :D Wohoo! Så jävla bäst!!

Ikväll blir det middag hemma hos fina M och sen tror jag att jag går hem istället för att bege mig ut då jag mår så som jag gör... vill ju kunna träna något också istället för att vara tjock i halsen och småsnuvig... uh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: