Arbetsintervju

Idag har det varit full rulle på mig minsann!
Vaknade ehh vid 9 tror jag, först vid 5 när hjärtat klev upp för jobb (attans vad ensamt det var när jag väl vaknade?!?!), anyhow! Ut med Miris, duscha, äta frukost, dra iväg till arbetsförmedlingen där jag skulle ha arbetsintervju om ett sommarjobb - passade sedan på att göra ett besök på gymmet!
Satan vad skönt det var att svettas sönder efter 3 veckors sjukdom??

Jaja, körde mitt program trots lite kvarvarande snuva och hosta, och jag känner mig inte dålig nu i efterhand, såatteh imorgon tänkte jag dra dit igen och vara lite sneaky mot min PT och testa på övriga maskiner. Är så sjukt sugen på att köra sönder magen!

Gick vidare i anställningsintervjun btw! Så ska dit imorgon kl10. 50st valdes ut av 300 som var på speedintervjuerna idag - nöjd!
Så nu får vi se hur det går imorgon. Taggad är jag hur som :)

Sen var jag och Mira tillbaka på valpkursen idag då hon gått ur höglöpet. Åh vad behövligt detta var för damen! Hon sover gott nu i alla fall, vilket är tur :P haha!
Inte många gånger kvar nu på kursen, men det märks att vi har gjort framsteg.

Nu ska jag ta och läsa min bok som ska vara utläst på lördag. Toodeluu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: