Klockan är 7:40 på torsdagsmorgonen

God morgon bloggvänner!
Jag borde förtjäna en guldstjärna fär mina uppdateringar tycker jag allt! Pfft

Anyhow! Ni måste ställa er frågan om varför jag är vaken så här tidigt? Jo, jag vaknar ju vid halv 7 varje morgon oavsett hur lite jag sovit mindre bra...
Men idag är det kårstyrelsemöte med Linnéstudenterna hela dagen! Mira ska vara hos en i styrelsen som bor granne med kontoret (bra med omväxling för damen!)
Tydligen är det jag som ska skriva protokollet... De vet inte riktigt vad de gett sig in på tror jag... Hehe

Igårkväll var en trevlig kväll! Vi åkte över till öland då solen och värmen tryckt undan regnet och sedan spelade vi minigolf med min mamma, syster, sambo och bebis (han skrattade mest åt oss men ja...). Efte det åkte vi hem till mamma för att grilla. Jag drack vin som var sjukligt gott och var vrålhungrig. Bra kombo. Sen fick vi ääääntligen mat och det var en väldigt trevlig kväll. Vi åkte strax efter 22 från mamma så var hemma här runt halv elva. D behövde få sova då han åker så tidigt till jobbet, uh.

Ikväll kommer min älsklings Mich hit! Ironman närmar sig med stormsteg!!! :D så vi ska på race meeting direkt efter att hon landat, sen hem hit :3

Nej nu måste jag kila, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: