Whoopsie

Ojdå.

I'm back. Igen osv.

Haft fullt upp här hemma efter flytten, tapetsering, ommöblering och så lite plugg därimellan. Kul! 
Sovrummet är i alla fall klart, nu ska bara vardagsrummet och köket spacklas och få nya tapeter. Läääängtar! och runt den 25 ska vi köpa en större säng! (en 160 istället för den 120 vi har idag).

Igår åkte jag och hjärtat ut till Öland för att fira mamma som fyllde 60! God mat, härligt sällskap i form av hela syskonskaran (m familjer) och Mira betedde sig oerhört bra! Osäker var hon men det är rätt förståeligt då hon näst intill aldrig träffat barn innan.
Hon måste väl tänka att det var ena riktigt konstiga människor de där korta sakerna....
 
Alldeles snart kommer mamma, bror, syster, svåger, och unge hit. Bror ska få se lägenheten - som jag längtar att få visa honom den!, och mamma ska få kika på hur omtapetseringen blev.
 
Btw! Jag är ju bara en mästare på att tapetsera mönstertapet! jag och hjärtat kom på en smart taktik för att få den att ligga kant i kant (det här med överlappning är ingenting för våra tapeter tydligen....).
 
Måste bli bättre på att kika in här..rätt skönt att skriva av sig och just ordbajsa. Men har bara inte haft tid nu i veckan i och med flytten och tapetseringen och grejer. Pgew!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: