Sjukstuga återigen...

Jag sa till mig själv i början av året att jag banne mig ska räkna alla friska dagar jag har på ett år. Tror ni jag har gjort det? Nope.
Men med andra ord är jag sjuk igen och har varit det sen söndags kväll.

Dunderförkylning från helvetet och idag har allting satt sig på halsen. Dör lite för varje hostning. Men hjärtat har köpt hem piggelin som lindrar lite.... får hoppas att det går över snart!

Jag har alltså legat hemma sjuk sen i söndags och avskyr det mer än någonsin.
Hjärtat har dock köpt hem piggelin och det lindrar lite för stunden. Uh hoppas det går över snart i alla fall.
 
jag har bara legat i soffan under ett täcke och kollat på Pokémon typ. Är så förbannad på mitt immunförsvar. Usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: