Storm, vadå storm

Jag borde inte ens bli förvånad längre. Helt plötsligt skriker SMHI ut klass2-varningar för nästa storm, si och så. De senaste klass2 och klass1-varningarna har ju varit.. gråa, men ine stormiga? Med denna stormen, Freja tror jag hon dlöptes till, blåste det som fasen och regnade. Men det var det. Thats it.
Visst ingen av hundarna ville direkt gå ut (inte jag heller), men vi har haft en mysig söndag inomhus, även fast vi egentligen hade andra planer från början.
 
Har typ legat i soffan, kollat serier, klippt ut massvis med snöflingor och ätit godis. Ni då? hehe.
Imorgon börjar vi nästa kurs i ordningen. Är så pepp, den heter Europeisk integration, med andra ord slipper vi ääääntliiiigen statsvetenskaplig teori 15hp men världens tråkigaste innehåll och upplägg. Åter till europeisk integration: så taggad, dels för att ena läraren är samma som jag hade som handledare på C-uppsatsen, men också för det verkar vara lite mer "struktur" i denna. Håll tummarna att mitt kära skov som varit med mig alldeles för länge, ser till att jag har orken att faktiskt plugga också?
 
Hm. Tack vare lite sena schema-ändringar så har jag hux flux fått boka om min tid för utprovning av skor coh ilägg hos Team Olmed... en vecka bara, men sen är det ju väntetid tills jag får skorna. Värdelöst.. ugh.
Ska sätta mig coh söka lite spännande jobb nu i veckan, ett som jag skulle söka idag har plockats bort från platsbanken...lite ledsen då jag nog tyckt det vore varit jättekul. Menmen. Vi får se.
 
Nu tänkte jag strukturera upp morgondagens packning till växjö, måste ta bussen 8:20 för att sen möta upp A som jag samåker med. Även duscha. Hört att det är en typisk bra grej.
Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: