The sort of D day

Hallåja,
Imorgon bitti ska uppsatsen in till handledaren för kommentarer coh jag har lite kvar att skriva. En del knapprande på tagenterna kommer det att bli ikväll alltså.
Nu kanske ni ställer er frågan om hur det egentligen gick med plugget i helgen?
Ska jag vara ärlig blev det på tok för lite effektiv pluggtid än vad jag önskat, men slutsatserna är påbörjade och sen är det i princip bara sammanfattningen kvar.
 
Är beredd att sitta hela natten då uppsatsen ska in kl 8, allt minus korrläsning är det som ska in i dokumentet. Så vi får se hur det här går. Mitt största hinder när jag skriver är att min vänstra hand är rejält stukad (och vänster ben helt skrapsårig som gör massa ont....), men jag kämpar på. Fantastiska D hejjar på och tar hand om hundarna, från och med imorgon kan jag "andas ut" lite mer och bara sitta med korr-läsning av texten och de facto vara social i min familj, haha.
 
Helgen i växjö  har varit fantastiskt fin, något olämpligt placerad precis innan deadline... men vafan. Studenter är vana attt arbeta under press brukar man säga ;) Nu ska jag öppna dokumentet igen och skriva skriva skriva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: