uppsatsnervositet

Om nästan 1½h ska jag ha mitt första möte med min handledare som ska hjälpa mig med kandidatuppsatsen. Hjälp i den mån av innehåll, upplägg, bollplank o så, själv måste jag ändå skriva den. Känns lite nervöst då mitt PM, där vi skrev ner idéerna om vad man ville skriva om, var rätt slarvigt skrivet och måttligt rörigt.
 
Har en känsla att jag måste förklara mig lite.Hoppas på att få en god kontakt då jag lär behöva ett vettigt, resonabelt bollplank att vända mig till de här 10veckorna som vi måste skriva den.
 
Annars då? Sambon på jobb, hundarna återigen mitt lunchansvar (rätt mysigt, ska inte klaga), kårval snart. Jobbsök. Lägenhetsfix... You name it. Efter handledningen ska jag sätta mig och planera timvis hur och när samt vart jag ska skriva uppsatsen så jag blir klar i tid. Woop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: