Stockholm!!

Åh vad skönt att vara "hemma". Ni anar inte vad jag saknar storstan.
Okej, nu bor jag i Märsta hos min bror över helgen, men pendlar ju in till stan och bara insuper atmosfären totalt. 

Idag var planen att åka in till stan och bara dra runt, men Miris har klart och tydligt talat om att hon inte gillar alla främmande ljud i lägenheten, så har varit hemma och pluggat samt städat lite för min brors räkning. Ändå helt okej.
Imorgon däremot, då blir det massvis! Ska träffa min söta underbara E för en fika med Miris och snacka skit. Sen vid 2-tiden rör jag mig till Barkarby och gosar lite med min systerson innan jag tar bilen och Miris och plockar upp E (en annan E) med hundar innan vi drar iväg till Väsbyhallen och tränar agility. Mycket spännande! Och jag ska få valpgosa med en 9veckors sheltievalp, jag lääääängtar!
 
Efter agilityträningen ska jag och Miris åka tillbaka till Barkarby och fira att systeryster fyller år på måndag. Massa spännande! Det blir mat och tårta, sen kör jag hem mig, Miris och min bror hit till Märsta, för att enklare på söndag få med mig allt hem till Kalmar igen.
 
Det är lite omständigt att åka upp endast för en helg, ännu värre för att den här helgen krockar med mina vänners scheman så det är inte många som kan träffas. Lite sadface på det (ganska mycket faktiskt). Får se till att åka upp oftare helt enkelt! Men ikväll ska jag minsann hem till mina älskade gudföräldrar på middag, wohhoo!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: