Tidig morgon

Jag och hjärtat har den turen att ingen av hundarna är speciellt morgonpigga (Glen vaknar liksom 8, och Mira kliver helst upp efter 11 någongång). Vi har ingen bebis som vaknar superdupertidigt. Ingen tupp utanför som väcker oss.

Men ändå klev jag upp 5:30 imorse. Brööl.
Varför kanske ni undrar? Jo, jag tänkte samla ihop lite extrapoäng för titelt "världens bästa sambo" med att skjutsa ner min älskling till tåget som gick 5:59. Ni kan ju gissa om jag ångrade det valet när han väckte mig med pussar i nacken imorse..... haha
Vidare utveckling på min briljanta (nåja) plan var att jag skulle komma hem och somna om sen med hundarna. Tror ni det gick? Nope. Den här damen låg och myste med hundarna i två timmar, glodde på Gossip Girl och sen tröttnade jag på att ligga i sängen.
 
Sen dess har jag varit up and going. Varit ute med hundarna, pratat med systeryster och hört systersonen skrika i örat på mig att han vill ha blåbärssoppa, pratat med försäkringskassan (brööl.) och arbetat igenom lite kår-arbete som delegationsledare. Mycket att stå i men ack vad lite ork. Tror jag ska ta och värma matlådan med lunch, kolla på gossip girl och ta en nap i soffan innan hundarna ska ut igen. Det låter som en bra plan.
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: