På akuten

Dagen började bra!
Sovit gott, går till skolan och gör bra ifrån mig på seminarie, sen till läkarbesök.

Då vände det.
Min läkare var förvånandsvärt tillmötesgående idag och faktiskt lyssnade på mig. Rätt så impad om jag får säga det självt. Vi konstaterade att den här smärtan i mitt knä inte är reumatisk smärta, så han skcikade mig till ortopedakuten. Yay. Här har jag då suttit sen typ kl14 idag... Fick träffa ortopeden för typ 20min sen, nu väntar jag på att få åka till röntgen...hur lång tid nu det kan ta. Det vettefan....
 
Är så hungrig för jag får inte äta ifall jag skulle röntgas, och här inne finns ingenting att äta så jag är ju körd oavsett? haha. Och D väntar där hemma med båda hundarna på mig för middag. Kan juu säga såhär: jag har haft roligare.

Åter till smärtan:
Den är tydligen "vanlig" för unga kvinnor, men ändå har typ ingen hört talats om den? Mr Ortoped skulle skriva ned vad det hette - han sa det inte, haha, så jag kunde läsa på mer hemma, sen skulle han berätta mer ingående efter röntgen. så jag vettefan när jag får komma hem ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: