urgh.

Jag har så sjukligt ont i lederna, jag skojar verkligen inte?! Nu är det inte bara anklarna som strular, utan handlederna har valt att strejka nu också. Vafan?

Tur att jag har läkarbesök på onsdag.
 
Menmen. Plugget rullar på, gjort upp en strategi i hur jag ska hinna läsa igenom alla böcker innan den 2/10 (tentadagen) samt hur jag ska hinna göra klart distanskursens uppgifter. Känner att jag lever i alla fall!
Annars då? Förkylningen verkar ha släppt äntligen, så är feberfri men bara snuvig just nu. Ikväll ska jag köra mina första vattengympa-pass för Korpen som ledare, var hur länge som helst sen jag ledde ett pass innan. Nervös är bara förnamnet. Men hoppas det går bra ändå! Ska försöka träna en omgång av passet nu innan det första drar igång (måste vara på sjukhuset kvart över 5 senast för att släppa in dem), pressure and i like it!
 
Dagarna går mest ut till att plugga och försöka att hitta en balans i hur fasen jag ska få allt det här att gå ihop. Och försöka lösa mitt största problem som nu är reumatismen... ugh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: