Lördags-busy

Det märks att jag drack vin igår om vi säger så.
Akademisk högtid var kul trots sina trista moment, haha :) Hade sjukt kul under middagen med mitt bordssällskap och hela Linnédelegationen är ju bara för härliga. Kärlek!
 
Trots lite svagt illamående så har jag hunnit med en hel del!
Först och främst skrev jag tentan vid 9 och tja.... den kan gå hur som helst verkligen! Usch. En lördag dessutom.
Sen har jag varit hemma, fått hit mamma som gick igenom mitt (sjukt luddiga) schema, handlat med älsklingen och köpt nya saker till Miris. 
Jovars.
 
Nu då? Jo ska kolla på första filmen av tre som jag måste sett för att kunna göra min del av vårt conference paper. Tat lugnt och sova ut. Imorgon sitter jag som rösträknare hela dagen, imorgon är det EU val, och jag hoppas alla röstar bort rasismen och nasismen som flödar på våra gator idag - de ska verkligen inte ta sig till europa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: