From happy go happy till mad as hell.

Idag har jag blivit mega superlycklig över att jag kirrat ett andra sommarjobb där jag hoppar in på timmar i sommar. Cashflow!
Sen har jag även blivit "utvald" att vara tentamensvakt (utvald och utvald, jag ansökte och därefter utvald!) i höst. Skoj skoj!
 
Sen pluggat lite, påbörjat skriva min del av uppsatsen och tja... det funkar nog.
Sen blev jag arg. riktigt jävla arg.
En lärare vägrar acceptera vår idé på denna konferans och totalsågar oss hela tiden fast det vi gör ÄR bra?! Är fan olagligt att favorisera såhär. *bitter*. Vi får la visa honom att vi kan detta på konferansen nästa vecka. Punk på det.
 
Nu ska jag dock hets-titta filmerna och analysera dem assnabbt, sen börja skriva (ordbajsa) min text och utöka det. Hmm. Blir intressant det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: