Long time no see

Skolan borde äta upp mer tid av mitt dygn än vad det gör i nuläget.. Har så sjukt mycket att göra men vettefan hur jag ska strukturera upp allting med allt runtomrking mig?
Äsch.

Träna borde jag också göra mer än vad jag gör. Har varit sjukling och pollenpåverkad. Orken har varit till ett minimum vilket inte är så himlans optimalt.. 
Men ikväll ska jag dit, efter seminariet som slutar 17! Innan dess ska jag plugga och läsa på - inte kolla på Prison Break på Netflix som jag gjort de senaste dagarna. (Sjukt bra serie som är värd att ses om!)

Mira mår bra. Mira är förjävlig, och imorgon slutar vi valpkursen.
Har vi kommit framåt i träningen? Ohja!
Men vi måste komma in i ett schema här hemma och träna varje dag, vilket vi INTE gör nu. Skärpning Helen!
Imorgon ska vi också ha lärt in ett trick att visa upp och lära ut till de andra. Vi kör på "dansa" (upp på bakbenen och skutta runt i en ring), men vi ska lära in andra hållet med tänkte jag. Freestyle nästa?
Min lilla clown <3

Flyttar göör jag snart också, packa måste jag göra mitt i allt. Vart sjuttsingen finns tiden? Nästa fredag bor jag i en annan lägenhet med min prins och Mira. Längtar!

Nu ska jag kolla mejlen, sänka volymen på spotify och läsa kapitlet om "age" som jag coh min grupp ska redovisa om på måndag. Yay go go go.
Typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: