Mitt 21 år

Uppsatsen är så gott som klar, två bitar ska korrigeras och sen ska den skickas in. Fasen vad skönt! At the moment sitter jag och skriver manuset = det jag ska stå och säga högt på konferensen på torsdag. Pirrigt!
 
I förrigår fyllde jag år! Wohoo party osv. Vaknade bredvid min andra halva och hade en lurvig sak liggandes på magen. Finns ju sämre sätt att vakna upp på om vi säger så ;) Sen fick jag paket, wihoo! Under hela uppväxten har jag aldrig (tror jag iaf?) fått paket på morgonen om inte hela familjen var hemma? Aja! Av älsklingen fick jag ett par röda fjällräven-brallor! Hundförarbyxor som jag kan använda i träningen med Miris. Åh massvis med kärlek!

Efter frukost och mys så valsade vi runt med dammsugaren då Mira bestämt sig för att bli nakenhund på riktigt. Det är alltså päls överallt och ingenstans. Mindre kul om vi säger så. Sen kom mami hit med presenter till mig! Wihoo! Vinpump (så jag kan spara mina röda viner <3) och vistelse på Harry Potter-utställningen i Norrpan fick jag av henne, presentkort på Gina av syster m familj och på IKEA av pappa. Det här blir finemang! :D
 
Sen hade  vi en jättelugn dag här hemma innan vi begav oss av in till centrum där middag på Kalmar Kött och Bar väntade. Så sinnesjukt god mat, och jag fick seriöst kämpa för att få ner de sista två köttbitarna på talllriken. Phew! Ingen efterrätt blev det, så vi knatade hemåt för att se en film med varsitt glas vin i handen. Nämnde jag att det var en helt fantastiskt perfekt födelsedag? :)
 
Igår var jag på nya gymmet förresten. Har ju bytt från friskis till Actic pga avstånden till gymmet och att actic har simbassäng... Var där med M och satan vilken träningsvärk jag har idag! Oh my. Den har dock lagt sig liiite nu efter 45min simning imorse, och jag funderar på att dra till gymmet ikväll och köra lite..hehe. :)

Nu måste jag fortsätta med mitt manus så jag blir klar, och power pointen för gruppen! Woop woop!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: