Jag vill skriva yoda!!

Okej, jag är visst lika smidig som en flodhäst. I alla fall saknar jag ett balanssinne tror jag minsann! haha!

Yodan Yogan gick bra! Känns skönt att ha sträckt ut ordentligt och blivit avslappnad på sätt och vis. Känns som att jag har varit vaken forever nu fast det inte är så. Konstigt det kan bli ibland...
I slutet hade vi avslappning och jag svär på att jag låg och sov. "vaknade" i alla fall av ett ryck med känslan att jag var helt själv i salen. haha!
Usch.

Har jag tid fler måndagar så fortsätter jag nog, vi får se! Sen kanske jag ska våga mig upp på "Yoga 1" som är mer egenstyrka i yogan, balans och inte utsträckning eller något sådant. Är ju inte yoda yogaexpert liksom.

Nej, nu är det dags för plugg. Tjoho tjohej leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: