so much is happening right now.

Det har varit IronMan Kalmar i helgen. Jag har haft en av mina bästa vänner boendes hos mig denna helg. Ni måste ju förstå att jag inte sitter vid datorn då?
Helgen har gett mig en sån smärta i fötter och ben av att ha stått och gått så mycket som jag gjort. Men den har varit fantastisk också!
M blev tyvärr stoppad i t2 när hon skulle byta till löpningen- 65sekunder för sent in tyvärr... Men nästa år då jävlar!!

Jag lämnade av henne på flygplatsen i söndags, smärtar att säga "vi ses om ett år".. men det har börjat bli en vana nu (tyvärr).
På lördag flyttar Bällsus ner till växjö! Alltså ni hajar inte peppen jag har just nu, helt crazy!
På fredag ska jag på kick-off med Linnéstudenterna, ut till Stufvenäs Gästgiveri för konferens, mat och spa. hell yeah! Världens bästa studentkår! <3
 
jag just nu då?
Well, reumatismen spökar som alltid vid väderväxlingar. så jag hatar mer eller mindre vardagen just nu. Shoppat kläder har jag gjort, så snart är jag helnöjd med garderoben!
Nu längtar jag bara tills skolan börjar igen, kalendern är uppdaterad och böckerna ska jag beställa ikväll tror jag (annarsa blir det imorgon!). Jag vill ha lite rutiner in i vardagen nu! 
Funderar på att dra mig till gymmet imorgon, beroende på hur illamåendet är. Inte varit tipptopp på drygt en vecka så vågar inte pusha mig själv riktigt...
 
Anyhow, ville mest slinka in här och säga hej och att jag lever. Snart får jag äntligen tillbaka rutiner i mitt liv <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: