Är nästan aldrig hemma längre...

en sån jävla tur att jag har suveräna hundvakter och en sambo som ställer upp i vått och torrt fast han knappt fått se mig de senaste dagarna. Det har varit tidiga mornar och sena kvällar.
ska jag vara ärlig så har jag så himla himla kul när jag är iväg och ränner - men jag vill ändå vara hemma med min kärlek... knepigt.
 
Anyhow! Nu har min höst börjat på allvar! Mejl skickas dagligen, kurslitteraturen är beställd för statsvetenskap 2 och för distanskursen lånas det från UB! Kan ju inte bli bättre. Igår var även vi i Linnéstudenterna iväg på kick-off på Stufvenäs Gästgiveri och hade konferens. Självfallet klämde vi in lite SPA-tid också. BÄSTA!
Är så himlans himla pepp för hösten, galet!

På måndag börjar nollningen., Då kommer jag och Mira ränna runt lite överallt och ingenstans dagarna i ändå. Tror minsann att en liten voffsing kommer vara tröttis <3
Ska dock bli skönt att inte "kunna" dricka apmycket. Man kan ha kul nykter, men ändå. Vill ju inte bli allt för oredlig med en liten terrier i koppel som jag måste ta hand om. Men det ska bli kul!
 
Det bästa av allt denna helg:
Bästaste Bällsusen bor nu 1h och 15 minuter ifrån mig i Växjö!!!!!!!!!! Kan inte fatta det ännu... åååh bästa bästa bääästa!!! Blir till att ta ett par besök i växjö under hösten. så pepp!!!
 
Nu ska jag däremot bli mindre pepp och ta hand om tvätten innan min fyrbenta vän vill gå ut och gå.
 
Toodleluuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: