Mira kommer hem imorgon!

I torsdags kom mamma in till Kalmar och vi tog med oss Mira till International street market Kalmar. Mat från flera länder (godis och massvis med annat gott) mitt på stortorget. Bam!

Mira tyclte det var lite för mycket folk, o så blev hon jättetrött sen. Vi åkte hem till mig, fikade lite och sen skulle mamma ta med sig Mira och åka till öland
Separationsångesten.
Hon verkar ha det bra på öland, fick mysa en stund med henne idag när mamma o pappa kom för att byta däck på bilen. 
Men imorgon kommer Mira hem igen! Ska bli så skönt att ha min plutt hemma hos mig igen! <3

Hon fick vara på öland då jag skulle jobba på puben igår (fredag) och fira hjelmis i torsdags. Idag skulle jag gått ut men då jag kört parkour on bike är jag lite skadad och orkar inte med det.
Well well. 

Pluttis kommer hem imorgon och jag längtar satan! Nu hoppas jag på att min arm ska bli bättre också för den gör jättemycket ont :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: