Tentahets och feberfrossa

Tentahetsen har satt igång. Läsa läsa läsa och försöka förstå någonting därimellan.

och mitt i allt så sitter jag hemma med 39graders feber, världens frossa och huvudvärk.
Fan det går bra nu!

Imorgon smäller det. Well, kommer antagligen kännas som att jag kör in huvudet rakt in i en betongvägg eller liknande. Alltid lika mysigt. Tenta 08-12. MYSIGT!
Hatfaktor på morgontentor.

___________

Har iaf idag varit och handlat lite prylar på ikea, bland annat köpt 2 växter till lägenheten, och fler lär det bli! Sen massvis med mat på city gross. Finally liksom.
Sen bar det av till Biltema för att ställa dem mot väggen om VAD som händer med min sönderrostade cykel. Nej men gud så trevligt att ingen av de två jag BORDE prata med var där. Fick iaf tag på 'dagens-ansvariga' och han hjälpte mig enormt. Så visst skulle jag ha en sproilans ny cykel - jo man tackar.
Problemet: min cykelmodell finns inte kvar.

Så in the end så får jag en helt annan modell, slipper betala mellanskillnaden till denna dyrare, lättare, bättre och snyggare cykel + jag får den monterad.
Fan så härligt!
Mamma ska hämta upp den runt halv tolv-tolv imorgon medan jag är på tentan, och dumpa den i min lägenhet innan hon ska jobba. Mucho nice!
Naej.... nu kanske jag borde ha fokus på texten igen. Ni vet att jag lever, men knappt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: