Studenters schema

Det här med att sätta igång med plugget händer aldrig? Så sämt.
Skärp dig nu Helen.
Ugh.
 
Har i alla fall ränt fram och tillbaka till stan idag på min cykel. Först intervju och exptid. Sen nu är det styrelsemöte där vi ska klaffa allt inför årsmötet. Är rätt så taggad faktiskt! :)
Skrivit ut massvis med papper inför mötet, ska få alla att signera dem också, själv ska jag signera 2 eller tre papper. Haha! Roligt värre.

Efterråt ska A tydligen emd hem, vi ska mysa framför en film eller två o äta godis tydligen? Eller någe sånt i alla fall.

Mitt bästa val idag:
Höja cykelsadeln och dra åt hårt. Alltså wowfaktor på hur lite värk jag får i knäna nu när jag cyklar.
Även korrigerat stänkskyddet på bakdäcket. Det satt lite snett så är lite lerig längst ner på jacka. *suck*.

Puss på er!
Imorgon är det sjukgymnastik på schema! Ni anar inte hur mycket jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: