Sömnbrist och nakna fötter mot asfalt

Halvligger i soffan, glor på 'dejt med mig', inväntar tvätten som jättejättegärna kan bli klar fort.

Imorgon jobbar jag 07:00-02:00...lär bli kul...HAHAH
Plus att jag blivit transportvärd. Jag ska alltså köra bil i kalmar. Jomenvisst det KAN jag ju, men det finns bättre människor för detta.

Vi löser det - jag och min GPS.

Har varit på sjukhuset och börjat med rehaben för mina knän dag, har noll energi efter 45min träning. Nästa vecka blir det två pass, HÄRLIGT! :)

Men vill liksom sova nu, är dödstrött och behöver sömnen inför imorgon...
Men ja, tvättiden som sagt. Lär bli klar runt 21-21:30 typ...

Imorgon lär det bli noll bloggning, eller jag vet inte. Jag och min bil ska ju cruisa runt i kalmar!

Tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: