Nya kursen

Ny kurs nya tag.
Jag är seriöst sämst på att styra upp plugget, eller ja, jag har i alla fall blivit sämst!

Så fort jag får kursboken så ska jag jobba mig igenom den, den här kursen ska jag försöka ge mitt allt i?
Testa på hur det känns typ, haha!
Nej men är rätt taggad på den här kursen. Dock missar jag typ halva lektionen idag för att jag ska på möte med Linnéstudenterna, då jag är en av dem som sitter i deras valberedning. Mucho trevligt.

Rätt många lektioner den här veckan än vad vi haft på senaste tiden, och alla är på olika tider. Ugh. Snacka om skevt dygn.
Menmen!

Nu ska jag ha en snabbdejt med rengöringsmedel och dammsugaren. Att ha valpis här och ge henne morötter + tennisboll har lämnat sina spår så att säga... mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: