Karma x1000

På onsdag ska jag vara Värd under KARMAdagen här i Kalmar. Kalmar ARbetsmarknads Mässa.
Ska springa runt i boots och KARMAt-shirt typ hela dagen. Alltid trevligt!
Så idag precis innan mitt möte med LNS (studentkåren) så haffar en anställd mig och utbrister "Du vill jobba på banketten!!".

KARMA har en bankett för utställarna/företagarna efter mässan, och de behöver serveringspersonal tydligen. Klart jag ställer upp - har ju inget bättre för mig ;)
Men då kom kravet.
 
Vit skjorta.
 
Alltså åh herregud vad jag avskyr - ja, HATAR- skjortor. Alltså seriöst. Jag tål nästan inte att ha på mig det... Men imorgon ska JAG ut och handla en vit skjortjävel pga jobb.
Nej men guuuud så trevligt.
Svär lite över denne anställda som vet om mitt hat och undanhöll detaljen om skjortan tills jag sagt ja.. Sneaky! ;D
Så kommer börja runt 7-8 på morgonen och sluta runt 01-02 på natten. Heldag med andra ord!
Och för er som undrar så har jag inte Geisha här, hon är hos mamma denna månaden så hon lider inte.
 
Ser fram emot onsdag alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: