Att vara sjuk på nollningen

Idag var det dag 3 på nollningen. Även denna dagen är jag supersjuk.
Det finns inget alternativ för mig att vara hemma och vila upp mig- jag vill vara med!

Just nu har jag en förjävlig hosta bara... den gör jätteont tyvärr. Och just ikväll en sprängande huvudvärk.

Planen för idag var bara att sitta på expen och ha hand om kassan, men så blev det inte riktigt. Kom hem strax efter 17 (åkte så jag var inne på expen 14...) och har så sjukt ont i huvudet. Det här med att jag måste plugga inför tentan imorgon bitti låter som att det kommer gå superduperbra... eller?

Plus att jag ska ta en sväng förbi vc, helst på fredag... lite saker att kolla upp om vi säger så. Känns så sugit att vara såhär sjuk ytterligare en nollning. Ingen ork till någonting och jag kan inte delta som alla andra (inte för att det hindrar mig något när det gäller att anstränga sig mycket, hehe).

Nej, nu ska jag stänga ner datorn. Plugga tills jag känner att allting sitter. Sen duscha och tillsist sova. Inatt blev det inte mycket sömn pga mardrömmar och en drös vidriga gräshoppor... uuuh!

Fingers crossed imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: