En flyttbar vecka

Med ungefär 45minuter  kvar av detta dygn så anser  jag att jag har tiden att blogga. Efter min filmkväll (3filmer) och matlåde-lagning.

Att jag varit borta härifrån, inte kunnat dela med mig av mina oerhööört intressanta dagar (*not*) är för att jag sovit hemma hos A i 2 dagar, haft det mys med henne och E. 
Välbehövligt.
- Det har varit ganska så mycket mat,
- ganska så mycket skratt,
........och väldigt lite plugg. 
Whoopsie.

Menmen, imorgon är det sista föreläsningen innan tentan. Eller njae, uppsummering inför tentan kanske vi ska kalla det? Och på fredag blir det lunch hos min älskling innan mitt tåg går vid 16-tiden <3

Jag längtar.

Alla  läxböcker, både till denna tenta och till omtentan ska tas med --> tur att jag har en rullande väska!

Har tvättid imorgon efter skolan, och jag ska även packa och plugga! Tuff dag med andra ord!
Strukturen är lite  knakig så att säga. 

But I'm working on it peeps!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: