Fullproppad dag!

Tja tja bloggen!

Det har varit en riktigt upptagen torsdag idag!
Först så sov jag yttepyttelite (fast jag slocknade fort som fan) hemma hos E efter passet på puben, sen hade vi seminarie där jag bara satt och lyssnade.
Sen hade jag exp-tiden. Mycket trevligt, dock inget lugn och ro på expen så kunde inte direkt plugga. Efter det snabbt på stan och handla pregnering til mina skor så de inte går sönder.
Sen var det ordförandemöte för alla ordförande i Kalmar.

Riktigt mysigt!

Sen kom jag hem och hittade ett brev på hallmattan. 
Från Kalmar länssjukhus.
ÄNTLIGEN har jag fått en tid för magnetröntgen! WOOPWOOP!!
7December, I can't wait!
Lagade mat med M och hade en supermysig kväll, sen har jag kollat på Glee och bara latat mig.

Lite fuffens på g såklart, kommer upp på bloggen när jag har ett 100%igt besked.

Imorgon ska jag sova ut. Verkligen bara soooova. Tänkte ge mig in mot bibblan och plugga också, vettefan, får se om jag hittar pluggro här hemma (i mitt nystädade rum).
Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: