Jag var helt och totalt värd det

Igår åkte jag in för att röntga lungorna. Lite småöbehagligt då allt på överkroppen skulle av, tur att det var tjejer? Nej men, hahaha. SÅ bekväm med att vara naken är jag inte?
Från att jag betalat tills jag gick ut därifrån tog det 5 minuter. Snacka om dötid tills jag skulle på middagsdejt med Ugglis... haha!
Fördrev tiden med shopping.

Det jag kan säga till mitt försvar är att jag förtjänade det. Ordentligt. På allvar.
Det var hur länge sen som helst som jag shoppade loss och trivdes med det. Kassarna vägde tillslut bly och jag hae fyndat rejält. Jag skojar inte. Min totalsumma slutade på strax under 1000-lappen. 
Fick med mig hem
2 par skor
2 klänningar
1 jeansshorts
1 marinblå byxor
1 linne
1almenacka
3 böcker

Så jävla glad. Att få förnying i garderoben. Inte för att jag kommer slänga ut massa saker, men för att jag håller stegvis på att byta ut allt.
Känns så grymt jävla bra. Så fräscht.
Åh mina skor <3

Nu är problemet att garderoben är för liten. Allt får inte plats... Jag och Frugan diskuterar om att skaffa en 4a, varsitt sovrum o ett helt rum som garderob, med skovägg. Himmelriket med andra ord!
Man kan alltid önska hur framtiden ska se ut. Kommer chansen kommer jag ta den. Fram tills dess fortsätter jag att handla grejer till min garderob! <3
 


Kommentarer
Postat av: Therese

Vi SKA hitta den perfekta lägenheten med ett rum som garderob <3

2012-07-13 @ 14:09:05
URL: http://efterskimret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: